Persoonlijk Leer Plan (PLP)

Bouw jouw eigen opleidingspogramma uit meer dan 25 trainingsthema's

15

Jaar ervaring

4000 +

Deelnemers gingen je voor

8.6

Gemiddelde beoordeling

Je bent op zoek naar een opleiding binnen het recruitment(marketing) vak maar het lukt niet om juist die opleiding te vinden die alle voor jou belangrijke thema’s in zich heeft. Daarnaast merk je dat de vorm waarin opleidingen worden gegeven niet altijd past bij de manier waarop jij graag leert.

De Brandchart Academy heeft hier de oplossing voor namelijk een Persoonlijk Leer Plan (PLP). Met een PLP kies jij uit meer dan 25 trainingsthema’s waarin jij je als professional nog graag in wil ontwikkelen. Daarnaast kies jij ook de vorm die bij jou past; E-Learning, E-learning + coaching of klassikaal les. Uiteraard altijd met de meest actuele en stevige inhoud en gegeven door de beste trainers in het vak!

Kies jouw eigen trainingsthema's

Een Persoonlijk Leer Plan stel je zelf samen uit meer dan 25 trainingsthema’s. Deze trainingsthema’s bestrijken het gehele recruitment(marketing) en employerbranding vakgebied dus er is altijd trainingsinhoud die voor jou interessant is. Door zelf jouw trainingsthema’s te kiezen zorg jij ervoor dat jouw opleidingsprogramma altijd relevant en de meest waarde toevoegt voor jouw eigen praktijk.

In houd van de trainingen van de Brandchart Academy is uniek en is gebaseerd op 15 jaar ervaring met trainingen en opleidingen geven. Trainingen van de Brandchart Academy zijn uitdagend en zorgen ervoor dat jij in korte tijd veel leert.

 

Kies jouw eigen leervorm

Ieder heeft zijn eigen manier van leren. Binnen jouw Persoonlijk Leer Plan kun jij kiezen op welke manier jij een training volgt. Zo kun je ook de vorm waarin jij een training volgt zelf bepalen en dus het maximale resultaat voor jouzelf uit een training halen. Trainingen in jouw Persoonlijk Leer Plan kun je op drie manieren volgen:

Klassikaal 

Volg jouw training klassikaal met een ervaren trainer en met deelnemers van andere organisaties. Leer van elkaar en bouw tegelijkertijd jouw netwerk op.

E-learning

Volg jouw training waar en wanneer jij wil met onze robuuste E-learnings. Stevige inhoud die jij op ons geavanceerde online learning platfrom volgt inclusief challenges en online toetsen.

E-learning + Coaching

Met een E-learning maak jij je eerst de inhoud van jouw trainingsthema meester. Daarna ga je met een ervaren coach aan de slag om het geleerde in jouw eigen praktijk te brengen.

Online Learning Platform

Bij trainingen binnen jouw Persoonlijk Leer Plan maak je gebruik van ons geavanceerde Online Learning Platform. Op het online Learning Platform tref je de volgend zaken aan:

  • Online tutorial van de training
  • Diverse opdrachten/challenges
  • Online toetsen
  • Community van medecursisten
  • Persoonlijke learning dashboard

Investering

De investering die jij in jouw Persoonlijk Leer Plan doet bepaal jij zelf omdat deze gebaseerd is op de keuzes die jij zelf maakt. De investering per trainingsvorm is als volgt opgebouwd:

  • Klassikaal: 600 euro per training
  • E-learning: tussen de 250 en 350 euro afhankelijk van het trainingsthema
  • E-learning + coaching: tussen de 750 en 850 euro afhankelijk van het trainingsthema

Wanneer je meerdere trainingsthema’s kiest in jouw Persoonlijke Leer Plan krijg je aantrekkelijke kortingen.

Training thema's

Doelgroepmarketing

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

Klik hier om de volledige informatie te bekijken

Css dropdown welke vorm: klassikaal, elearning, elearning+coaching

Css knop met boek training zodat deze in de hierboven geselecteerde vorm wordt toegevoegd aan de winkelmand

Employer branding

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

Campus branding

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

Diversiteit en inclusie

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

Candidate relationship management

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

Employee experience marketing

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

jobmarketing

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

Search

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

Referral

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

Online posting

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

Vacaturetekst schrijven

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

Video recruitment

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

Campus recruitment

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

Klant- en stakeholdermanagement

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

 

Candidate experience management

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

Talentpooling

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

Interviewvaardigheden

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

Selectiestrategieën

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

Forecasting

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

 

Recruitment services

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

 

Klant management

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

 

Kandidaat management

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

 

 

Recruitment intelligence

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

 

 

 

Recruitmentproces ontwerpen

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

 

 

 

Recruitment KPI's

Leersprint 1: Het maken van een doelgroepsegmentatie gebaseerd op de vacaturevraag van de organisatie.

Leersprint 2: Het verzamelen van doelgroep intelligence en deze communiceren via een persona.

Leersprint 3: Het bepalen van een doelgroep propositie gebaseerd op aantrekkelijkheid, authenticiteit en onderscheidenheid.

Leersprint 4: Het maken van een doelgroep communicatie plan en het activeren van diverse arbeidsmarktcommunicatie kanalen.

Leersprint 5: Middels het Recruitment Marketing Funnel Model doormeten en managen van doelgroep marketing.

 

 

 

 

 

Deze organisaties gingen jou voor

0