Creatief Werven: “Crack the case!” van Deloitte

Creatief Werven: “Crack the case!” van Deloitte

Games worden steeds vaker ingezet bij de werving van schaarse doelgroepen. Waar ABN AMRO eerder dit jaar de app “The Lockdown” lanceerde als onderdeel van de zoektocht naar digital experts, probeert Deloitte Cyber Security specialisten aan te trekken middels de game “Crack the Case”.

Als speler van de game ben je in dienst van SafeLand, een van de drukste vliegvelden ter wereld. Jouw doel? Het vliegveld veilig houden op het gebied van Cyber Security. Hoe bereid jij SafeLand efficiënt voor op een eventuele cyberaanval? En wat doe je wanneer SafeLand wordt gehackt en er wordt gedreigd alle klantdata online te zetten als er niet €2.000.000,- in bitcoins wordt betaald? Deze, en meer, vragen krijg je voorgelegd en jij maakt een keuze uit de verschillende voorgestelde acties. Heb je alle situaties doorgelopen? Dan krijg je te horen of jij een echte Cyber Master bent!

Nieuws en updates

Schrijf je in en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.