Creatief werven: solliciteren in een 4×4

Creatief werven: solliciteren in een 4×4

In onze vorige blog omtrent het onderwerp creatief werven hadden we het over de Augmented Reality app van ABN AMRO: The Lockdown. Nu vertellen we je over de wervingscampagne van IT-bedrijf MendriX waar je als sollicitant wordt uitgenodigd voor een ritje in een four-wheel drive.

“Houd jij wel van een uitdaging? Kun jij een 4X4 net zo goed de juiste richting in sturen als je carrière? Dan mag je op sollicitatiegesprek komen in een 4wheeldrive experience! Met dit mooie weer geen warme kantoren en kleffe koffie, maar naar buiten, 4X4 rijden en een koud biertje drinken met elkaar. Solliciteren 2.0, ben jij er klaar voor?”

Wanneer je solliciteert bij MendriX bellen ze je op voor een kort telefonisch interview en de drie beste kandidaten worden uitgenodigd voor de 4Wheel drive selectiemiddag.

Niet zo’n goede chauffeur? Dat maakt niet uit, je wordt namelijk niet afgerekend op jouw rijkunsten. De 4Wheel drive selectiemiddag is een vervanging voor de rollenspellen die ze normaal doen op het kantoor. “We willen vooral zien hoe mensen zich gedragen in wisselende omstandigheden. We willen zien of mensen met tegenslag om kunnen gaan en of ze creatieve ideeën hebben” zegt Roeland Bron van MendriX hierover.

Nieuws en updates

Schrijf je in en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

0