Categorieën
Employer branding

De invloed van employer branding op het werkgeversmerk

In deze whitepaper lossen wij de black box rondom het werkgeversmerk van een organisatie op.  We investeren massaal in employer branding, maar werkt dit wel? Heeft employer branding een positieve invloed op het werkgeversmerk? Een andere vraag is hoe groot is de invloed het corporate merk op het werkgeversmerk? Op basis van deze vragen hebben wij onderstaande onderzoeksvraag opgesteld:

Helpt employer branding in het creëeren van een positief werkgeversmerk?

Middels een onderzoek onder 15131 respondenten hebben wij het antwoord op bovenstaande onderzoeksvraag onderzocht. In deze whitepaper delen wij de resultaten van deze analyse. De resultaten van deze analyse kunnen gebruikt worden om de bijdrage van employer branding zwart op wit te krijgen.

Wil jij weten hoe jouw doelgroepen over jouw werkgeversmerk denken? Dan is onze tool Imago Tracker wellicht iets voor jou! Lees hier meer over Imago Tracker en vraag, geheel vrijblijvend, een demo aan!

Download hier de whitepaper via het onderstaande formulier.

Benieuwd hoe wij jouw arbeidsmarktstrategie een boost geven?

Sandor Snoeren

Managing director