Client Experience Onderzoek

SUCCESVOL klanttevredenheid managen

Talent journey model
Campus
arbeidsmarkt
Organisatie

Hoe ervaren jouw interne klanten (vacaturehouders) jouw dienstverlening vanuit recruitment? Een belangrijk vraag als je (meer) grip wil krijgen op de interne klanttevredenheid met de dienstverlening vanuit recruitment.

Brandchart ontwikkelde het client experience onderzoek dat een betrouwbaar, diepgaand en toepasbaar beeld geeft hoe interne klanten of vacaturehouders de dienstverlening vanuit recruitment ervaren. Met de inzichten uit ons onderzoek krijg je grip op de client experience en daarmee klanttevredenheid binnen de organisatie over de dienstverlening vanuit recruitment.

Onze Methode

Briefing sessie

In de briefing sessie bepalen we samen exact de opzet van het onderzoek. Ook bepalen we welke maatwerkvragen je graag opgenomen ziet in het onderzoek.

Surveying

In deze stap zetten wij een door Brandchart ontwikkelde en gevalideerde survey in die we uitzetten onder de in de briefing bepaalde doelgroepen.

Interviews

Middels enkele interviews onder een representatief deel van de interne klanten brengen we verder verdieping aan binnen de resultaten vanuit de survey.

Analyse en rapportage

Naar aanleiding van de resultaten uit de survey en interviews maakt een consultant van Brandchart een uitgebreide analyse. Deze analyse wordt door de consultant in een overzichtelijk en toepasbaar rapport weergegeven.

Presentatie/workshop

Na afronding van het onderzoek en rapportage geeft de consultant van Brandchart een presentatie of een workshop om de stap inzichten uit het onderzoek naar het toepassen ervan zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Het resultaat

Wanneer het onderzoek is afgerond ontvang je een laagdrempelig en direct toepasbaar rapport. In dit rapport staan de volgende onderdelen:

Net Promotor Score

Welk deel van de interne klanten heeft een positieve en wel deel een minder positieve overall ervaring gehad tijdens de gehele client experience?

Touchpoint Scores

Hoe scoor je op de verschillende individuele touchpoints (bijv. kwaliteit kandidaten of snelheid van reageren) van de gehele client experience? Welke touchpoints hebben de meeste invloed op de Net Promotor Score?

Open feedback

Welke open feedback en tips & tricks willen interne klanten jou als recruitment afdeling meegeven met betrekking tot de client experience?

Meer weten over onze client experience onderzoeken dan komen we uiteraard graag bij je langs of bellen we even. Gebruik het contactformulier aan de rechterkant van deze pagina en dan nemen we snel contact met je op. Je kunt ook de factsheet over ons client experience onderzoek onder aan deze pagina downloaden.

Stel ons jouw vraag!

Benieuwd wat ons Client Experience onderzoek voor je kan betekenen? Stel ons dan, geheel vrijblijvend, je onderzoeksvraag!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Deze organisaties gingen je voor

ONTVANG JOUW GRATIS WERVING ANALYSE RAPPORT

CRE√čER EEN OPTIMAAL BEREIK ONDER JOUW DOELGROEP

Om het beste talent te bereiken binnen jouw doelgroep moet je weten via welke kanalen je jouw doelgroep kunt bereiken. Dit inzicht zorgt ervoor dat je de juiste kanalen inzet en zo je doelgroep bereikt, maar ook voorkomt dat je onnodige kosten maakt voor niet effectieve kanalen. Om jou te helpen met het verkrijgen van inzicht in kanaal en media gedrag van een voor jouw vacature belangrijke doelgroep, kun je nu gratis een werving analyse aanvragen.

Upload hier je vacature