Beloningsonderzoek

Je krijgt steeds vaker te horen dat de arbeidsvoorwaarden van jouw organisatie niet competitief genoeg zijn. Hierdoor zou je niet het juiste talent aantrekken en behouden. Je weet echter niet zeker of dit zo is en bent op zoek naar betrouwbare data hierover.

Met het beloningsonderzoek krijg je alle inzichten in de beloning van belangrijke doelgroepen en in hoe belangrijk en aantrekkelijk bepaalde arbeidsvoorwaarden zijn.

Ben jij ook klaar om jouw beloningsstrategie data gedreven te maken?

icon

Voor het beste talent aantrekken/behouden

Heb aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden voor zowel nieuw als bestaand talent

icon

Voor meer harde data en minder sentiment

Beslis niet vanuit onderbuikgevoel maar op basis van data en inzichten

icon

Voor aansluiting bij marktontwikkelingen

Voer een competitieve beloningsstrategie richting concurrenten

Benchmark

Welke concrete en specifieke primaire, secundaire en tertiaire arbeidsvoorwaarden krijgt een specifieke doelgroep in de arbeidsmarkt.

Belangrijkheid en aantrekkelijkheid

Hoe belangrijk zijn specifieke arbeidsvoorwaarden voor een doelgroep? Baseer hier de beloningsstrategie op.
Hoe aantrekkelijk worden diverse arbeidsvoorwaarden van de organisatie bevonden door de eigen medewerkers? Optimaliseer op deze data je beloning strategie.

Wees volledig

Welke arbeidsvoorwaarden mist een specifieke doelgroep op dit moment bij hun werkgever? Speel hierop in vanuit de organisatie.

Tevreden samenwerkingen met

Benieuwd hoe beloningsonderzoek jouw organisatie laat groeien?

Gino Ammerlaan

Accountmanager