Waarom jij ons campus onderzoek inzet
Voor een efficiente campusstrategie
Dankzij slimme inzichten beter de startersdoelgroep bereiken
Voor managen van interne verwachtingen
Dankzij demografische inzichten interne stakeholders managen
Voor het beste starterstalent
Een nieuwe kijk op uitdagingen dankzij het beste starterstalent

Inzichten in imago
Inzichten in de percentages van het onderzochte deel van de campus die bekend zijn met, en de voorkeur geven voor, jou als werkgever. Weet met welke positieve en negatieve kenmerken de campus jou als werkgever associeert.
Inzichten in startersdoelgroepen
Inzichten in instroom- en uitstroomcijfers, gemiddelde studieduur, man/vrouw verhoudingen en verhuisbereidheid. Bepaal met welke boodschap je studenten benadert. Krijg inzichten in wanneer de doelgroep het meest openstaat voor de vervolgstappen na de studie en via welke kanalen je ze het best bereikt.


Analyse en advies
Op basis van een uitgebreide analyse van het campusonderzoek wordt er aangegeven hoe jij het beste starterstalent aantrekt en behoudt.
Deze stappen doorloop je tijdens het onderzoek
Briefingsessie
Al onze onderzoeken zijn maatwerk. In de briefingsessie bepalen we exact wat de scope van het onderzoek wordt. Een Brandchart consultant helpt hierin keuzes te maken op basis van best practices.
Onderzoek
Door een gevalideerde onderzoeksmethode met daarin de combinatie van surveying, interviewing en deskresearch zorgen we voor en betrouwbare onderzoeksopzet met een juiste steekproefgrootte.
Analyse en rapportage
Middels ons analysemodel zorgt een consultant voor een betrouwbare vertaling van onderzoeksdata naar inzichten. Daarnaast vertalen we inzichten naar laagdrempelige, direct inzetbare rapportages.
Presentatie
We presenteren de resultaten van onze onderzoeken altijd persoonlijk bij opdrachtgevers. Op deze wijze kunnen we vragen beantwoorden en inzichten nog meer in context plaatsen en helpen met het toepassen ervan.
Tevreden samenwerkingen met





Benieuwd hoe campus onderzoek jouw organisatie laat groeien?

Gino Ammerlaan
Accountmanager