Imago onderzoek

Je start voor jouw organisatie met het bouwen van het employer brand of bent hier al een tijdje mee bezig. Je weet echter niet goed waar je staat met jouw employer brand of wat het succes is van de huidige strategie.

Met ons imago onderzoek weet jij wat de positie van jouw organisatie als werkgever in de arbeidsmarkt is.

Ben jij klaar om employer branding meer inzicht gedreven te maken?

icon

Voor een slim employer brand

Gebruik inzichten om een succesvolle employer value proposition (EVP) te bouwen en word/blijf een aantrekkelijke werkgever

icon

Voor het (bij)sturen op resultaten

Het imago onderzoek brengt de effecten van employer branding campagnes in kaart. Dit maakt campagnes managebaar

icon

Voor het onderbouwen van succes

Gebruik inzichten als bekendheid en voorkeur om aan de organisatie te laten zien wat het succes is van de (huidige) strategie

Bekendheid en voorkeur

In dit deel van het onderzoek brengen we in kaart hoe bekend de organisatie is en hoeveel voorkeur de organisatie als werkgever geniet onder relevante doelgroepen.

Geholpen en open associatieprofiel

Met welke werkgeverseigenschappen associeert de arbeidsmarkt (zowel in positieve als negatieve zin) de organisatie als werkgever op basis van een geholpen en ongeholpen uitvraag.

Concurrentieprofiel

Hoe ziet de arbeidsmarkt de concurrenten (associaties, bekendheid en voorkeur) en waar zitten de verschillen met het eigen employer brand.

Tevreden samenwerkingen met

Benieuwd hoe imago onderzoek jouw organisatie laat groeien?

Gino Ammerlaan

Accountmanager