Doelgroepmarketing training

Bij sommige (schaarse) doelgroepen is het niet voldoende om alleen te werven op het moment dat er een vacature is. Voor deze doelgroepen moet je structureel een voorkeurspositie ontwikkelen zodat je sneller kandidaten genereert.

In deze training leer je hoe je succesvol ‘vacature onafhankelijk’ jouw organisatie als voorkeurswerkgever voor specifieke doelgroepen positioneert middels doelgroep marketing.

Beschrijving

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor:

  • Recruitmentmarketeers
  • Employerbrand specialisten
  • Communicatiespecialisten
  • Medior/senior recruiters
  • Recruitmentmanagers

Resultaat

Na het volgen van deze training ben je in staat om:

  • Een doelgroep segmentatie te maken
  • Intelligence over een doelgroep te verzamelen
  • Een doelgroep propositie te bepalen
  • Een doelgroep communicatieplan te maken
  • Doelgroep marketing door te meten

Extra informatie

Met of zonder coaching

Met coaching, Zonder coaching

Doelgroepmarketing training

 350,00 600,00 excl. Btw

Bij sommige (schaarse) doelgroepen is het niet voldoende om alleen te werven op het moment dat er een vacature is. Voor deze doelgroepen moet je structureel een voorkeurspositie ontwikkelen zodat je sneller kandidaten genereert.

In deze training leer je hoe je succesvol ‘vacature onafhankelijk’ jouw organisatie als voorkeurswerkgever voor specifieke doelgroepen positioneert middels doelgroep marketing.

Artikelnummer: N/B Categorieën: ,